نوشته شده توسط : Khazarfan

سیستم های تهویه صنعتی

کارخانجات تولیدی و سایر تأسیسات صنعتی معمولاً برای فرآیند تهویه هوا ، ضبط دود و دفع اگزوز ، بازیابی محصول و کاهش تولید گازهای گلخانه ای الزامات خاص و ویژه ای در صنعت دارند. این الزامات نیاز به راه حل های سفارشی ، کلیدهای دستی دارد که استانداردهای سختگیرانه محیطی را برآورده می کند و یا از آن فراتر می رود.

اطلاعاتی در مورد قیمت هواکش صنعتی:

قیمت هواکش صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این جا قصد داریم در مورد عواملی که موثر در قیمت هواکش صنعتی می باشند به اختصار توضیح دهیم:

هواکش صنعتی چگونه کار می کند و چه تاثیری در قیمت هواکش صنعتی دارد ؟

تهویه با وارد کردن هوای "تمیز" به یک فضا انجام می شود. این هوا یا با هوای موجود در محفظه برای تهویه "مخلوط کردن" یا "رقیق کردن" مخلوط شده است ، یا برای "جابجایی" هوا در فضا برای دادن تهویه "جابجایی" یا "جریان پیستون" استفاده می شود. نوع این عملکرد در قیمت هواکش صنعتی موثر می باشد.

مخلوط شدن هوا (در صورت تهویه مکانیکی) با طراحی دیفیوزرهای تأمین هوا تحریک می شود. مخلوط کردن هوا از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در قیمت هواکش صنعتی تاثیر گذار است. وقتی که از چرخش برای تهیه تهویه حرارتی استفاده می شود. اگر مخلوط کردن کامل باشد ، غلظت آلاینده در کل فضا یکنواخت است.

جابه جایی تهویه در بعضی از کشورها برای دفاتر و ساختمانهای غیر خانگی متداول است. در اصل آنها در رفع نیازهای تهویه نسبت به روش اختلاط معادل موثرتر هستند ، اما ظرفیت خنک کننده هوا یا گرمایشی به دلیل نیاز به کنترل حرارتی دقیق دمای هوا تأمین محدود است. تهویه اضافی معمولاً توسط پنل های سقفی انجام می شود. طراحی مناسب با هدف اطمینان از جدایی سرنشینان از هوای آلوده انجام می شود. جریان هوا و کنترل دما بسیار دقیق برای مهار اختلاط لازم است. تهویه مناسب کمک بزرگی به سلامت و آسایش سرنشینان ساختمان می کند و ازین جهت در انتخاب و قیمت هواکش صنعتی باید دقت شود.

تهویه داخلی: در منازل ، استخراج هوا از اتاق های مرطوب مانند آشپزخانه و حمام معمول است. این الگوی جریان را القا می کند که باعث می شود آلودگی متقاطع هوا از فضاهای آلوده به فضای تمیز شود. مثالهای مشابه در مورد تمیز کردن اتاق و بیمارستان کاربرد دارد.

 

images_3_.jpg

 

چگونه از قیمت هواکش صنعتی اطمینان پیدا کنیم؟

برای اطمینان از قیمت هواکش صنعتی ابتدا لیست قیمت هواکش صنعتی را در سایت های مختلف سرچ کنید، با مشاهده قیمت هواکش صنعتی در سایت های مختلف می توانید در مورد قیمت هواکش صنعتی اطمینان حاصل کنید و خرید کنید.

انواع هواکش در تعیین قیمت هواکش صنعتی موثر هستند و قیمت هواکش صنعتی براساس نوع عای مختلف متفاوت می باشد.

قیمت هواکش صنعتی در نمایندگی های رسمی فروش هواکش صنعتی معتبرتر می باشد. شما می توانید نمایندگی های معتبر را پیدا کرده و بعد از بررسی قیمت هواکش صنعتی در این نمایندگی ها، یکی از آن ها را انتخاب کنید و خریداری کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: قیمت هواکش صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Khazarfan

فن گلخانه ای می تواند برای تخلیه مناطق انباشت گرما کمک کند ، قسمت فوقانی گلخانه شیب دار ، همچنین برای خشک کردن هوا هنگام رطوبت داخل گلخانه ، کاربرد دیگر فن گلخانه ای خشک کردن هوا در خارج و جلوگیری از تراکم آب در میوه ها می باشد. همچنین می توانید برای از بین بردن هوای گرم ، منابع گرما را تخلیه کنید.

برای تهویه بهینه تعداد زیادی از آنها ضروری است ، اما بسته به تعداد نوسازی هایی که می خواهند بدست آورند انتخاب مناسبی است و توزیع خوبی که جریان هوای مداوم را در سراسر گلخانه تضمین می کند. قرارگیری فن گلخانه ای با توجه به وسعت جریان هوا محدود است و معمولاً در حدود 30-40 متر است.

توصیه هایی در مورد استفاده از فن گلخانه ای در گلخانه ها:

استفاده از فن گلخانه ای امکان کنترل دقیق دمای هوا در گلخانه ها را نسبت به کنترل تهویه منفعل فراهم می آورد. با این حال ، در اقلیم های مدیترانه ای پیدا کردن چنین تجهیزات نادر است ، زیرا کشاورزان تاکنون به دلیل قیمت و مصرف برق این امر را رد کرده اند.

توصیه هایی برای نصب فن گلخانه ای :

فن گلخانه ای باید فشار استاتیک جریان هوا را که قبلاً محاسبه شده است از 0.03 کیلوپاسکال گردش کنند.

فاصله بین دو فن گلخانه ای مجاور برای اطمینان از یکنواختی در جریان هوا نباید از 25 متر تجاوز کند.

در صورت لزوم نصب فن گلخانه ای در قسمت بالایی ، باید حجم هر فن گلخانه ای را افزایش دهید تا 10٪ تهویه شود.

حداقل باید فاصله هوای بدون مانع از فاصله 1.5 برابر قطر فن گلخانه ای را داشته باشد. در صورت وجود تداخل در طرفین ، فن گلخانه ای را می توان روی سقف قرار داد.

برای جلوگیری از ورود هوای ناخواسته در هنگام کار نکردن فن گلخانه ای، دهانه های ورودی باید از لوت های حرکتی باشند که به بیرون باز می شوند و فقط هنگام ورود فن گلخانه ای به صورت باز هستند. گریل های خروجی نیز با فشار به بیرون باز می شوند.

پره ها باید با سیم مش سیم حداقل 1.5 میلی متر ضخامت و 13 میلی متر باز محافظت شوند. برای جلوگیری از بروز حوادث ، این نوع صفحه نمایش باید حداقل 100 میلی متر از هر قسمت متحرک فاصله داشته باشد.

ترجیح داده می شود میزان هوای نوسازی شده در چند مرحله را کنترل کنید. برای این منظور می توان از دو فن گلخانه ای سرعت استفاده کرد یا بسته به دمای موجود در گلخانه تعداد متفاوتی از فن گلخانه ای را به هم متصل کرد.

وسایل اندازه گیری و کنترل باید کاملاً از اشعه خورشید محافظت شود. ما باید اطمینان حاصل کنیم که گردش هوا در اطراف سرعت کنترل 3 تا 5 متر بر ثانیه باشد. برای این منظور می توان تهویه های مکانیکی را برای استخراج هوا از جعبه حاوی سنسورها نصب کرد.

کرکره و محافظ باعث کاهش جریان هوا می شوند

کرکره ها جریان هوا و راندمان یک فن گلخانه ای را 10 تا 25 درصد کاهش می دهد. بهترین مکان برای کرکره در قسمت ورودی فن گلخانه ای است.



:: برچسب‌ها: فن گلخانه ای , توصیه هایی در مورد استفاده از فن گلخانه ای در گلخانه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 شهريور 1398 | نظرات ()